7 כללי הזהב לעשיית יחסים בריאים יותר

רבים האנשים המעידים כי ישנה השפעה של צריכת מזונות מסוימים על היכולות המיניות שלהם, כאשר ישנם אנשים שטוענים כי חומרים מגבירי חשק באמת עובדים להעלאת החשק המיני.

על מנת לשפר את התפקוד המיני, המונע בעיקר על ידי הורמונים, חשוב לדעת כי גוף בריא שומר על דחף מיני בריא, ועל חיי מין טובים ופעילים.

אז מהם כללי הזהב ליחסי מין בריאים יותר? הכנו עבורכם 7 כללים שיעשו לכם רק טוב:

 

1.שמרו על תזונה נכונה

חיי מין בריאים תלויים בתזונה נכונה שמסייעת לתפקוד עצבי טוב יותר, בריאות וזרימת דם תקינה. על מנת לשמור על מערכות אלה, חשוב לעבור לדיאטה שבה תקפידו לצרוך יותר קטניות, מוצרי דגנים, ולגוון בשפע של פירות וירקות.  

מעבר לדיאטה שכוללת את שפע הויטמינים והמינרלים שהגוף זקוק להם, מומלץ לעבור גם למוצרי חלב דלי שומן, דגנים מלאים מועשרים בויטמינים, ירקות ירוקים ועוד. כל אלה ישמרו על ריריות קרום הרבייה הנשית ויעלו את החשק המיני.

 

2. התמידו בצריכת ויטמין E

למרות שאין מחקרים קליניים שמאשרים כי ויטמין E קשור לתפקוד המיני, חוקרים עדיין מאמינים כי ללא אספקה ​​טובה של ויטמין זה שמכיל: שמנים, מרגרינה, אגוזים, זרעים, ירקות ירוקים, נבט חיטה - התפקוד המיני עלול לדעוך.

 

3. הקפידו על פעילות גופנית

החיים מביאים עמם עייפות שגרה ואפילו דיכאון: מה שגורם לרבים מהאנשים פשוט לוותר על קיום יחסי מין. ובכל זאת, חשוב להתעלות מעל לכל ולהתחיל בשגרה של אימוני כושר שיעזרו לגרות את היצר המיני ולהסדיר את האנדורפינים בגוף - מה שיעלה את החשק המיני ואת מצב הרוח.

במקרים מסוימים, ישנם גם אנשים הסובלים מאנמיה, מה שגורם לעייפות ולירידת החשק המיני, ולכן חשוב לצרוך בשר, דגים, מאכלי ים, אגוזים וזרעים, קטניות, דגנים מועשרים, ירקות עלים ופירות יבשים שייסעו לחדש את מלאי הברזל בגוף.

x1.jpg©rd

 

4. הגבירו את צריכת אבץ

כיום כבר ידוע כי אבץ קשור לתפקוד המיני וללא אבץ, ההתפתחות מינית אצל ילדים מתעכבת, וזרעם של גברים עלול להיחלש. אבץ אפשר למצוא בשפע מזונות ביניהם: פירות ים (במיוחד צדפות), בשר, עופות וכבד, כמו גם ביצים, חלב, שעועית, אגוזים ודגנים מלאים.

 

5. מזערו שומנים רוויים

כדי לחיות נכון יותר, חשוב לדעת כי הקשר בין צריכה גבוהה של שומנים רוויים, רמות גבוהות של כולסטרול בדם, והצטברות של שומן הגוף בעל קשר ישיר ליצירת טרשת עורקים על כלי הדם שנמצאים מסביב ללב. בנוסף, צריכה של מזונות שומניים רווים עלולה לגרום להתפתחות דומה של שומנים סביב איבר המין הזכרי, מה שמונע זרימת דם חופשית שלא מאפשרת התעוררות מינית.

 

6. הפחתת צריכת אלכוהול וניקוטין

ניקוטין ואלכוהול משפיעים בצורה ישירה על התפקוד המיני, תוך שאפילו ויליאם שייקספיר כתב אודות אלכוהול כי: "היין מעורר את הרצון, אבל לוקח את הביצועים."

 

shutterstock_631086263.jpg©shutterstock

 

אלכוהול מופרז אומנם משחרר מעכבות ומעלה את החשק המיני, אבל בכל הנוגע לביצועים הוא הופך לבוגדני. ניקוטין גם הוא מצטרף למזיקים לחשק המיני וזאת משום שצריכת ניקוטין עלולה לגרום לאימפוטנציה וצמצום של שק האשכים אצל גברים הנוהגים לשתות בכבדות.

 

7. שמרו על תדירות גבוהה וגיוון ביחסי המין

גם אם אתם נמצאים בקשר ממושך: אין זה אומר שאינכם יכולים לתבל את יחסי המין ולשמור אותם בתדירות גבוהה. יחסי מין טומנים בתוכם גם יתרונות בריאותיים רציניים, והם כאלה שייסעו להוריד לחצים, הם יתרמו לחיזוק המערכת החיסונית שלכם, יעזרו לשמור על כושר ולשרוף קלוריות, תוך שהם תורמים לשמירה על עור צעיר, כאשר הכל קורה בזכות האוקסיטוצין והאנדורפינים שמשתחררים בגוף במהלך קיום יחסי המין.

 

עשינו לכם חשק? אז זה הזמן להתחיל ליישם, וליהנות מחיי מין בריאים יותר!

 

 

איך תדעי שהוא לא דושבג?