בטן שטוחה : עם התרגיל הפשוט הזה תקבלי אותה בחזרה אחרי 21 יום בלבד!

כל אמא בעולם תספר שלהביא ילדים לעולם זו אחת החוויות המרתקות והייחודיות ביותר בחיים. כמו כן, זה לא כל כך פשוט, לגדל ילד בתוך עצמך במשך תשעה חודשים ולאחר מכן לדחוף אותו החוצה ממך.

מצב מאד נפוץ אצל נשים בהריון הוא הפרדה או פיצול של שרירי הבטן אחרי הלידה – מה שאימהות קוראות לו "בטן אמא" או "הכיס של אמא".

למרבה הצער, זה לא רק יכול לפגוע בביטחון העצמי שלך במראה שלך, זה יכול גם לגרום לכאבים בגב התחתון או אפילו קרע בשרירי הבטן, מאחר והשרירים נחלשים אחרי ההריון. למרבה השמחה, זה לחלוטין אפשרי לתקן. הנה השיטה שפיתחה ליאה קלר, מומחית כושר גופני. לטענתה אחרי 3 שבועות כל אישה תקבל בחזרה את הבטן השטוחה שלה.
הנה ככה תוכלו גם אתן להשטיח את הבטן שלכן באמצעות תרגיל אחד פשוט ביום:

בטן שטוחה
1. שבי על הרצפה עם רגליים משולבות, שרירי ליבה מכווצים במלואם.

2. הניחי יד אחת על הטבור ומלאי את הבטן בכמה שיותר אוויר. כאשר תוציאי את האוויר דמייני את הטבור שלך נכנס פנימה כמה שיותר לכיוון עמוד השדה. שמרי על התנוחה כמה שיותר, תוך כדי כיווצים בטניים עם כל נשימה קצרה. עשי זאת למשך 2 דקות לפחות.

3. אפשר לחזור על התרגיל במצבים שונים: ישיבה עם רגליים משולבות, על הברכיים, עמידה על הברכיים, על ארבע או על הצד בתנוחה עוברית.

via GIPHY

4.  נסי את התרגיל כל יום במשך 3 שבועות ותהיי מאד מרוצה מהתוצאות.