6 משקאות שיכווצו לך את הבטן

כולנו מכירות את הזמן הזה ביום שמתחשק לנו לשתות משהו מתוק וטעים, הבעיה שזה לא כל כך טוב למותניים שלנו. אפילו משקה לימונדה מוכן יכול להכיל כ -250 קלוריות וכ -70 גרם סוכר.
אבל למזלנו יש לא מעט משקאות טעימים ומרעננים, שאנחנו יכולה לשתות ללא רגשות אשמה בכלל, והבונוס הוא שהם יכולים גם לעזור לך לרדת במשקל!
אז מצורפים 6 משקאות שיעזרו לך להרוות את הצמא מבלי לעלות במשקל:

 

מים בטעמים

כשאנחנו מנסות לרדת במשקל, אחד הדברים הכי חשובים זה אף פעם לא להרגיש מיובשות. כי מחקרים כבר הוכיחו שמים עוזרים לגוף להישאר מאוזן וגורמים לנו להרגיש הרבה יותר מלאות. אז אם תוסיפו למים שלכם כל מיני דברים טעימים כמו מלפפונים, לימונים או אפילו תותים. תוכלו לשתות הרבה יותר וגם ליהנות ממש על הדרך.

drink1

שייק אבטיח

כל עוד מדובר על אבטיח טרי שלא מעורבב עם סוכרים או ממתיקים מלאכותיים אחרים, שייקים על בסיס אבטיח מהווים בסיס נהדר לפינוק מתוק ולא מושחת. לא רק שזה יעזור לכן להרגיש רוויות, אלא שהאבטיח הוא בעל חומרים מזינים רבים כולל חומרים שיכולים למנוע סרטן, חומצת אמינו המכונה ארגינין. מחקר שפורסם בכתב עת מדעי מצא כי ארגינין יכול לעזור להפחית את כמות השומנים בגוף, להגדיל את מסת השריר וכך להגדיל את חילוף החומרים של מה שאתן שותות במהרה.  

drink2

תה עם נענע

מים חמים או קרים עם נענע טרייה, גם ממש מרעננים ומרווים וגם עוזרים לשמור על בטן שטוחה. אז תתחילי לחלוט תה קר או חם עם נענע לבד ותעזרי למערכת העיכול שלך לעבוד ביותר קלות ובזריזות, גם במקרים שאת אוכלת מאכלים יותר כבדים ושמנים.

drink3

שייק אננס קפוא

כשאנחנו שותות שייק אננס קפוא, אנחנו דבר ראשון מרגישות כאילו אנחנו בחופשה אקזוטית דבר שאוטומטית גורם לנו להרגיש הרבה יותר טוב. אם תוסיפי לזה כף של זרעי שפתן, תעשירי אותו בחומצת שומן בלתי רווי, אשר עוזרת להשטיח את הבטן. בשילוב עם האננס שמכיל ברומלין שמפרק את החלבון, מקל על העיכול ומסלק כל הרגשה מיותרת של נפיחות.

drink4

תה ירוק

מלבד הפחתת הסיכון לחלות בסרטן או במחלות לב, תה ירוק מכיל חומרים נוגדי חמצון שהוכחו מחקרית כיכולים לסייע בהפחתת שומן הבטן, כי תה ירוק ממש יכול לעזור לנו לרדת במשקל. אז תשתי קצת לפני האימון ותעזרי להגדיל את כמות השומן שתשרפי במהלכו, בקלות ובזריזות.

drink6

שייק שוקולד מריר

כן, אולי זה נשמע לא הגיוני, אבל שוקולד מריר בעל אחוזי קקאו גבוהים עוזר להפחית את התיאבון ואת התשוקה למזון באופן כללי. אבל קחי בחשבון שהוא צריך להחליף את אחת הארוחות שלך, כי שייק שכזה בקלות יכול להגיע למשהו כמו 400 קלוריות.

הוראות הכנה:
הכניסי לבלנדר 1/2 כוס חלב סויה או חלב דל שומן, 4 כפות יוגורט נקי או וניל, 1/4 כוס שוקולד צ'יפס מריר, 1 כוס פטל קפוא או טרי, כמה קוביות קרח. ערבבי את הכל במשך דקה אחת, העבירי את התכולה לכוס ותתפנקי.
כמו שאת רואה, יש לא מעט משקאות שנחשבים ממש טעימים ולרוב לא מכילים כמעט קלוריות ושמונים או כאלו המכילים ממש קלוריות בודדות ולגמרי יכולים לענות לך על החשק למשקה מתוק. חוץ מזה, אם הם בנוסף יכולים לעזור לך לרזות או להצר היקפים, זה בכלל יכול להיות ממש מדהים!

 drink5