כך תהפכי את הישבן לעגול ומעוצב

אם את רוצה לעצב את גופך, ולקבל מראה גוף חושני שכולל: ישבן עגול וירכיים שוות, חשוב שתדעי כיצד לשלב בין תזונה נכונה וכושר גופני מעולה כדי שתוכלי לראות תוצאות.

על מנת להתחיל חשוב שתדעי שישנן פעולות שונות שאת יכולה לבצע שיעזרו לך לבנות את הישבן המושלם, ולקבל גוף שכל אישה חולמת עליו.

עם זאת, חשוב לדעת שכדי לקבל ישבן שרירי וחטוב, את חייבת לבצע פעילות גופנית, ולכן חשוב לשים לב לטיפים ולשלבים שעלייך לעבור בדרך אל מבנה גוף חלומי.

 

טיפים לקבלת ירכיים חושניות וישבן עגול:

1. כדי לקבל ירכיים שוות בעלות מראה מעט רחב, עלייך לשלב בין אכילה נכונה, תרגילי חיזוק לישבן ותזונה מתאימה בזמן האימון, וזאת כדי להפוך את ישבנך לעגול ומוצק. בזמן התהליך חשוב להתחיל לאכול יותר, אך במקביל לבצע פעילות גופנית מתונה.

r1_0.jpg©brightside

 

2. בני לך תפריט קבוע שכולל ארוחת בוקר מלאה (חשוב להחליף מוצרים העשויים מקמח לבן בכאלה העשויים קמח מלא או קמח קוסמין), וארוחת צהריים שכוללת חלבונית כמו: דגים, חזה עוף, מאכלי ים, הודו, דג אמנון, קטניות ובשר רזה. אכלי 3 פירות ביום – מה שיקנה לך אנרגיה לאימון.

3. הוסיפי לתפריט הבוקר, הצהריים והערב קינואה, אורז חום, שיבולת שועל, כל דגני הבוקר המלאים, בטטה, וקוסקוס שהן מזונות בעלי שומנים טובים שיעזרו לך לפסל את הגוף, ולהימנע מאכילת סוכרים וקמחים שרק הופכים את הגוף לרופס.

4. שתיית שייק חלבון היא אחת הדרכים לבנות שרירים ולעצב אותם. לאחר האימון חשוב לשתות שייק חלבון. השייק יעזור לך לבנות שרירים בישבן ובירכיים לאחר האימון.

5. מזונות נוגדי חמצון כגון ברוקולי, תרד, כרוב, וכל הירקות הירוקים הם כאלה שאת יכולה לאכול כמה שאת רוצה, מזונות אלה מסייעים לחילוף החומרים, מה שיעזור לך להוריד במשקל מיותר.

 

 

אימוני כושר לחיטוב הישבן

לאחר שהבנת מהם המאכלים שיעזרו לך לחטב את הגוף, את הישבן והירכיים - חשוב שתדעי כי במקביל לבניית התפריט החדש, חשוב לבצע בכל יום אימונים לעיצוב הירכיים והישבן.

r2_0.jpg©brightside

 

בין התרגילים:

1.סקוואטים – אימון הסקוואט הוא אימון שניתן לבצע בכל מקום, כאשר האימון מתחיל בעמידה עם רגליים בפישוק קל, ולאחר מכך כיפוף הרגליים לאחור ממש כאילו את מנסה לשבת על כיסא. בתרגיל זה מתכופפים ומתיישרים לפחות 15 פעמים, בכל יום.

2.תרגילי כריעה – דרך נוספת לחטב את הירכיים והישבן היא על ידי קריעה קדימה: עמדי ישר כשהרגליים בפיסוק, צעדי צעד אחד קדימה, כופפי את הברכיים והורידי את הגוף מעלה ומטה לפחות 15 חזרות. החליפי רגליים תוך שאת שומרת על גב וגוף עליון ישר.

3.גשר - שכבי על הגב על גבי מזרון יוגה, הנחי את זרועותיך לצדדים, וכופפי את ברכייך. הרגליים שלך צריכות להיות ממוקמות סביב רוחב הכתף. לחצי על העקבים שלך בקרקע, הרימי את  הירכיים שלך מהרצפה, ולחצי את הישבן מעלה ומטה תוך שמירה על גב ישר. חשוב לנשום כאשר הישבן עולה ולהכניס אוויר ביציאה. גם כאן יש לבצע 10 עד 15 חזרות.

כעת שאת יודעת שישבן חטוב וירכיים מעוצבות הם שילוב של תזונה נכונה ותרגילי ממוקדים – זה הזמן להתחיל!

 

 

איך תדעי שהוא לא דושבג?