10 מזונות שמומחים לתזונה בחיים לא יכניסו לפה שלהם

כיום יותר ויותר אנשים, הופכים להיות יותר מודעים למה שהם מכניסים לגוף שלהם. אבל עדיין יש לא מעט מזונות שאנחנו אולי לא מודעים לכמה הם יכולים להיות מזיקים ולא בריאים עבורנו.

אז אספנו עבורכם 10 מזונות שאף מומחה לתזונה בחיים לא יכניס אליו לגוף, או לפה.

 

1. סוכר מעובד

מזונות המכילים סוכר מעובד כמו עוגות, עוגיות או אפילו לחם ומשקאות מתוקים, לא מוסיפים שום ערך תזונתי לתזונה שלנו. סוכר מעובד בניגוד לסוכר טבעי כמו סוכר מפירות לדוגמה, לא מספק ערכים תזונתיים לגוף וגם לא מתפרק ובכך הגוף צובר יותר שומן.

 

2. בשר מעובד

בשר מעובד שעובד במפעל יכול להכיל לא מעט כימיקלים, רעלים וחיידקים ולכן מומחים לתזונה בחיים לא יכניסו אותם לפה שלהם. וזה עוד לפני שאנחנו נכנסים לפן המוסרי שבעניין..

e1.jpg©rd

 

3. מזונות דיאטטיים

פעם חשבנו שאכילה של מזונות דיאטטיים עוזרת לדיאטה, אך כיום ידוע שהם יוצרים יותר נזק מתועלת. ממתיקים מלאכותיים משבשים את פעילות המעיים ויכולים לגרום ליותר תשוקה למתוק בטווח הארוך, אז מומחים לתזונה ממליצים להימנע מהם.

 

4. משקאות מוגזים

מעבר לזה שרוב המשקאות המוגזים מלאים בסוכרים ושאר תוספים לא מזוהים, גם משקאות מוגזים "נקיים" כמו סודה, מנפחים את הבטן ויוצרים תחושה לא אמינה של שובע ובסופו של דבר מצמיאים וגורמים לנו להיות עוד יותר רעבים. לכן רוב המומחים לתזונה ימנעו מהם לגמרי.

e4.jpg©rd

 

5. קטשופ

קטשופ הוא סוג של תבלין או ממרח שמככב בלא מעט בתים, במיוחד בכאלה שיש בהם ילדים. מומחים לתזונה מזהירים שקטשופ ממש לא טוב עבורנו, כי הוא מאוד מעובד וגם מלא בסוכרים שמאוד לא טובים לנו. אז עדיף להחליף את זה בממרח עגבניות בייתי או להימנע בכלל. בגדול מומחים לתזונה מעדיפים להימנע מתיבול אגרסיבי ומוגזם ולהדגיש בכל מרכיב את הטעמים הטבעיים שלו.

 

6. נקניקיות ונקניקים

רוב המומחים לתזונה ימנעו לגמרי מכל מה שקשור לנקניקיות ונקניקים כי הם מלאים בתוספים שונים ומשונים, צבעי מאכל מלאכותיים, שומן טרנס ובנוסף לרוב יהיו עשויים מבשר באיכות נמוכה. צריכה של נקניקיות ונקניקים עלולה להזיק לבריאות שלנו, מכיוון שהם יכולים להגדיל את רמות הכולסטרול בגוף ולספק לנו קלוריות ריקות ללא חומרים מזינים בכלל.

e3.jpg©rd

 

7. שומן מוקשה

מומחי תזונה לעולם לא יכניסו לגוף שלהם מוצרים המכילים שומן מוקשה שכן צריכה שלהם אינה טבעית לגוף והגוף לא באמת יודע איך לפרק אותם. מבחינת הגוף שלנו צריכה של שומן מוקשה שווה לצריכה של פלסטיק לדומה ויכולה לגרום לתהליכים שמאוד לא בריאים לגוף שלנו.

 

8. מזון מהיר

מזון מהיר לרוב יכיל כמות גדולה של שומן ונתרן, אשר גורמים לגוף שלנו לחוש נפוח מאוד ולצבור יותר מדי מים. לכן מומחים לתזונה ימנעו מאכילה של מזון מהיר ותמיד יעדיפו אוכל שנעשה באהבה בבית.

 

9. מרגרינה

מומחים לתזונה לא יכניסו לגוף שלהם לעולם מרגרינה או כל שומן צמחי לבישול, כמו שמן חמניות וישתמשו בשמן זית או שמן קוקוס במקום. כי מעבר לעובדה ששמנים אלו הרבה יותר בריאים, יש להם גם יתרונות תזונתיים מובהקים לגוף שלנו.

e2.jpg©rd

 

10. קמח לבן

מומחי תזונה יעדיפו להימנע בכל מצב ממוצרים המכילים קמח לבן ויחליפו אותם לרוב במוצרים המכילים קמח מלא, שיפון, כוסמין או קמחים העשויים קטניות, אורז ודומיהם. קמח לבן לא מתעכל טוב בגוף שלנו ובנוסף לרוב מוצרים המכילים קמח לבן מלווים בלא מעט סוכרים מעובדים, שגם הם כאמור לא כל כך טובים לנו.

 

אז עכשיו שאתם יודעים אילו מזונות מומחים לתזונה בחיים לא יכניסו לגוף שלהם, אולי כדאי להתחיל לשים לב ולשקול מה אתם מכניסים לגוף שלכם.

 

 

בחרו תמונה וגלו באיזו נקודה אתם נמצאים בחיים: