תמיד שבוזים? טיפים שישפרו לכם את מצב הרוח בקלות

השגרה השוחקת והיום- יום העמוס, מביאים איתם לא מעט לחץ שיכול בקלות להשפיע על מצב הרוח שלנו. אז אם גם אתם לא מעוניינים שהימים שלכם יעברו בדיכאון או אפילו סתם יהיו פחות נעימים, אספנו עבורכם כמה טיפים שיכולים לשפר לכם את מצב הרוח ממש בקלות.

 

via GIPHY

 

1. תדאגו לתזונה נכונה

תזונה מלאה ונכונה שמכילה ארוחות מחזקות ומשביעות, משפיעה הרבה על מצב הרוח שלנו. חשוב שתדאגו לאכול לפחות שלוש ארוחות מלאות ביום הכוללות שומנים, ירקות, חלבונים ופחמימות שיעזרו לגוף לנקות את כל הרעלים המיותרים, דבר שממש ישפיעו על מצב הרוח.

 

2. נסו "מונו-צום" או דיטוקסים למינהן

מונו- צום זהו מצב בו אוכלים סוג אחד של פרי או ירק למשך יום שלם. צום שכזה מנקה את המערכת ועוזר לה לקבל אנרגיה חדשה וחיונית. אופציות נוספות הם דיטקסים כאלה ואחרים, אותם עושים לתקופות ארוכות יותר, המאפשרים לגוף לעשות ריסטרט ולהתחדש. כמובן שלפני שאתם מתחילים מאוד מומלץ להיוועץ באיש מקצוע מהתחום.

 

3. שימרו על כושר גופני

שמירה על כושר גופני קבוע, תעשה פלאות למצב הרוח שלכם. אם אתם מרגישים שהאימון הקבוע שאתם עושים כבר לא מלהיב אתכם כמו בעבר, מומלץ להחליף אותו באימון מסוג אחר דבר שיגביר את ההתלהבות שלכם וישפיע מאוד על מצב רוחכם.

 

4. הפחיתו סוכרים ואוכל מעובד

אם תנסו להוציא מהתפריט היומי שלכם כמה שיותר סוכרים ואוכל מעובד ותחליפו אותם בפירות, אגוזים וזרעים בריאים, תראו איך תהיה לזה השפעה מאוד מהירה על מצב הרוח שלכם. סוכרים מעובדים ופחמימות פשוטות מכבידים על הגוף וגוזלים יותר אנרגיה מאשר מספקים.

 

5. תתחילו לעשות יוגה או מדיטציה

אם תתחילו לתרגל יוגה או מדיטציה באופן קבוע, מהר מאוד תתחילו להבחין איך זה משפיע גם על הגוף שלכם וגם על התודעה. כמובן שלא קל לתרגל באופן יום- יומי, אבל גם נשימות של כמה דקות כל בוקר, או לפני השינה יחוללו שינוי עצום במצב הרוח שלכם.

 

6. תדאגו לשהות באוויר הפתוח

כשאנחנו מבלים את יומנו במשרד ובבית ומעבירים את היום יום בין ארבע קירות, יש לזה השפעה מכרעת על מצב הרוח שלנו. חשוב שתדאגו לחשוף את עצמכם לאוויר הפתוח ובמיוחד לשמש המספקת ויטמין D באופן יום- יומי, זה יעזור להזין את הגוף שלכם באנרגיות שהוא צריך, דבר שישפיע גם על הנפש.

 

7. תדאגו לשעות שינה סבירות

חשוב שתשימו לב כמה שעות שינה מספיקות לכם, לא רק על מנת לשרוד, אלא גם על מנת להרגיש טוב יותר. שאנחנו מזינים את הגוף שלנו בשינה שהוא כל כך זקוק לה, אנחנו משפיעים עליו פיזית אבל יותר מזה, גם על המצב הנפשי שלנו דבר שיש לו השפעה ישירה על ההרגשה שלנו.

 

8. תלעסו משהו

כשאנחנו מרגישים לחץ או חרדה, לעיסה עוזרת למוח שלנו להתנתק מההרגשה הזו. לעיסה של חופן אגוזים או שקדים יכולה מאוד לעזור לנו להוריד את רמת הלחץ, כי הם עשירים במגנזיום ובנוגדי חימצון אשר עוזרים לנו לנקות את הראש דבר שיש לו השפעה ישירה על מצב הרוח. אם אין בנמצא אגוזים או שקדים, גם לעיסה של מסטיק יכולה לגמרי לעזור לכם.

 

9. תוסיפו לימון

לימון ופירות הדר עוזרים מאוד לשיפור מצב הרוח ואכילה או הרחה של פירות הדר ולימונים עוזרים לנו להרגיש הרבה יותר טוב. כך שמספיק לסחוט בבוקר כוס מיץ אשר תמלא את הבית בריח לימוני נפלא, שבקלות ישפר לכם את מצב הרוח למשך היום.

 

10. תבלו יותר עם הפרטנר שלכם במיטה

אורגזמה היא משפרת נפלאה של מצב הרוח, היא עוזרת לנו להירגע, לאגור כוחות ולהרגיש הרבה יותר טוב. אז כדאי שתוותרו לפעמים על דברים אחרים או אפילו על שעות שינה ותראו איך מצב הרוח שלכם משתפר במהרה.