10 עצות שיעזרו לכם להרזות בלי להשקיע מאמצים

אין אפשרות להרזות באופן מידי, ברגע שנרצה. אבל אימונים מפרכים ודיאטות קשוחות – זו לא חובה. אבל, כמובן, אי אפשר בלי פעילות גופנית מסוימת ותזונה נכונה.

הנה כמה עצות שיעזרו לך לשמור על הגזרה וגם לא ידרשו הרבה מאמץ מצדך.

 

ספורט

אימונים מפרכים כל יום – לא תנאי להצלחה בכל הנוגע להרזייה וחיטוב. מוכח שאנשים שמשקיעים מקסימום מאמץ באימון ואנשים שמתאמנים בעצימות נמוכה עד בינונית מבזבזים כמעט אותו מספר קלוריות ביום בגלל יכולתו של הגוף להסתגל לשינויים. כך – יותר לא תמיד יעיל.

e1.png©adme

 

התייחסו לספורט כאל אורח חיים ולא כאל סבל על מכשירים

אם אתם ממש סובלים, תוותרו על אימונים בחדר כושר. כל פעילות גופנית קבועה תביא אתכם לאותו מצב. שחייה, ריקודים, טיולים בטבע, טיולים עם ילד או משהו אחר. הכי חשוב, לא לשבת במקום ויהנות.

e2.png©adme

 

הישקלו באופן קבוע

הישקלו כל יום או לפחות פעם ביומיים. זה יסייע לכם לחזק תוצאה חיובית ולפחות פעם אחת לחשוב לפני שאוכלים עוד ביס.

e3.png©adme

 

הקפידו לאכול מוצרים עם פרוביוטיקה

לא כל פרוביוטיקה מסייעת להוריד במשקל. נקבע שאצל אנשים בעל משקל יתר יש חיידקים מסוג אחר במעיים. לשנות את המצב יכולים מוצרים המכילים Lactobacillus ohamnosus. לכן כדאי לשים לב על ההרכב של מוצרי חלב, המכילים פרוביוטיקה.

e4_1.jpg©adme

 

הוסיפו לתזונה שלכם אפונה, שעועית או עדשים

הוסיפו לתזונה שלכם שעועית, אפונה, חומוס ועדשים. זה יסייע לכם להיפטר ממשקל עודף ולשמור על משקל תקין.

e5_0.jpg©adme

 

אל תוותרו על חלבונים

אל תוותרו על המוצרים המכילים חלבון. בתהליך ההרזייה הם יסייעו לכם להיות פעילים יותר גופנית, לנוע יותר ולרדת במשקל. באופן כללי, הגוף שלנו זקוק לחלבונים, שומנים ופחמימות. הכמות שלהם יכולה להשתנות, אבל לא כדאי להוציא את אחד מהם מהתפריט לחלוטין.

e6_0.jpg©adme

 

כלי מטבח

אכלו מכלים קטנים בבית. זה יעזור לכם לצמצם את כמות האוכל וכך גם כמות הקלוריות. כמו כן, צלחת קטנה יוצרת אשליה של הרבה אוכל.

e7_0.jpg©adme

 

צבעים

קנו מפות וצלחות בצבעים מנוגדים. צלחת רגילה עם מנה רגילה תיראה גדולה. המוח שלכם יהיה בטוח שאתם אוכלים יותר, אפילו שמנות נשארות באותו גודל. בסופו של דבר תרגישו שבעים מהר יותר ותצרכו פחות קלוריות.

e8_0.jpg©adme

 

תשומת לב

הורידו אפליקציה לסמרטפון או נהלו יומן בו תרשמו כל מה שאתם אוכלים במשך היום. זה יעזור לכם לשלוט על תהליך ההרזיה ולאכול בדיוק כמה שצריך.

 

קראו תוויות

קראו תוויות על המוצרים. כך תדעו מה אתם אוכלים, כמה קלוריות זה והאם זה מועיל לכם. חוץ מזה, אם תנהלו את הרשימה הזו בסמארטפון, זה יסייע לכם להיות מסודרים ולהגדיל את הסיכוי להצלחה.