דרכים להרגיע התקף חרדה

למרות שאנשים רבים מושפעים מחרדה, זה לא אומר שלא ניתן לשלוט בה. אסטרטגיות נכונות יכולות לעזור באמת להפחתת השפעות החרדה.

אז איך מישהו יכול להרגיע חרדה כשהכל נראה בשליטה? להלן כמה דרכים שיכולות לעזור לכם להירגע:

תסיחו את הדעת

אתם אולי תוהים עד כמה הסחת דעת יכולה לעזור למישהו להרגיע את החרדה שלו. אבל זו בעצם דרך יעילה להפחית חרדה. הסיבה לכך היא שחשיבת יתר היא אחת הסיבות העיקריות מאחורי הגורם של התקפי חרדה. כשאתם מסיחים את תשומת לבכם ממשהו שגורם לכם להרגיש חרדה, אתם למעשה מונעים מהמחשבה שלכם להיכנס ללחץ. אתם יכולים לעשות דברים שונים כדי להסיח את דעתכם כמו ארגון השולחן, שתיית מים, משחק משחק וידאו וכו '.

נשמו פנימה והחוצה

זו אחת הדרכים הנפוצות ביותר להפסקת חרדה. נשימה עמוקה יכולה לעזור באמת בהרגעתכם. למרות שתרגילי נשימה יכולים להועיל, עדיף שתתמקדו רק בשאיפה ובנשיפה שווה. פעולה זו תעזור לכם להאט את קצב הלב ולרכז את המוח מחדש.

shutterstock_1325627774.jpg©shutterstock

הקשיבו למוסיקה

מוזיקה מסייעת בהרגעת הנפש והגוף של המאזין. ישנן אפליקציות רבות המסייעות בכך שהן מספקות שלווה לנפש ולגוף באמצעות מוזיקה מרגיעה. עם זאת, בפעם הבאה שאתם מרגישים שרמות החרדה לכם עולות, פשוט התחילו להאזין למוזיקה שאתם אוהבים. מומלץ להאזין למוזיקה שאינה רועשת מדי. אבל שוב, הכל תלוי באיזה ז'אנר של מוזיקה אתם אוהבים.

צפו בסרטון מצחיק

זו יכולה להיות הטקטיקה הראשונה או האחרונה שלכם להרגעת החרדה. כל שעליך לעשות הוא לחפש קליפים של כל דבר שמצחיק אתכם. זה יכול להיות סרטוני חיות מצחיקים או סטנד-אפ, אתם יכולים להפחית את החרדה באמצעות צחוק. על פי מחקרים, הומור יכול להועיל  בהורדת רמות החרדה והוא מועיל לבריאותו הנפשית ורווחתו של האדם.

shutterstock_1363683899.jpg©shutterstock

עליכם להבין שאין שום פתרון מהיר לחרדה. זה לוקח זמן ויכול להיות קצת קשה עבורכם. אבל אל תוותרו והמשיכו לנסות להתמקד בדברים טובים בחייכם. הקפידו להימנע משתיית אלכוהול או קפאין מכיוון שהם באמת יכולים לתדלק את התקף החרדה. עדיף לעשות מדיטציה ואין שום נזק לבקש עזרה מקצועית אם אתם חושבים שהדברים יוצאים משליטה.