איך לישון מושלם בלילה!

נמאס לכם להתעורר כמה פעמים בלילה? קבלו טיפים פשוטים שיעזרו לכם לישון טוב יותר ולהיות אנרגטיים ופרודוקטיביים יותר במהלך היום.

הקפידו על לוח זמנים 

הקצב של גופנו מתפקד על לולאה קבועה, ומתיישר עם הזריחה והשקיעה. עקביות עם זמני השינה והעירות שלכם יכולה לסייע באיכות השינה לטווח הארוך. אם אתם נאבקים עם שינה, נסו להתרגל להתעורר וללכת למיטה בשעות דומות. לאחר מספר שבועות יתכן שלא תזדקקו אפילו לשעון מעורר.

טקס שינה מרגיע

לאנשים רבים יש שגרה לפני השינה שעוזרת להם להירגע. הוכח כי טכניקות הרפיה לפני השינה משפרות את איכות השינה והן טכניקה נפוצה נוספת המשמשת לטיפול בנדודי שינה. טכניקות הרפיה לפני השינה, כוללות אמבטיות חמות ומדיטציה, שעשויות לעזור לכם להירדם.

shutterstock_715773412.jpg©shutterstock

התעמלו מדי יום

פעילות גופנית היא אחת הדרכים הטובות ביותר המגובות במדע לשיפור שינה ובריאות. זה יכול לשפר את כל תחומי השינה ולעזור בהפחתת תסמיני נדודי שינה. פעילות גופנית סדירה בשעות האור היום היא אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שנת לילה טובה.

השקיעו בחדר השינה שלכם 

אנשים רבים מאמינים כי סביבת חדר השינה היא גורם עיקרי לשינה טובה . גורמים אלה כוללים טמפרטורה, רעש, אורות חיצוניים וסידור רהיטים. כדי לייעל את סביבת חדר השינה שלכם, נסו למזער רעשים חיצוניים, אור ואורות מלאכותיים ממכשירים כמו שעונים מעוררים. וודאו שחדר השינה שלכם הוא מקום שקט, מרגיע, נקי ומהנה.

shutterstock_258240851.jpg©shutterstock