מזונות שישאירו אתכם שבעים לאורך זמן!

מה שאתם אוכלים יקבע עד כמה תרגישו מלאים. הסיבה לכך היא שהאוכל אותו אנחנו אוכלים משפיע באופן שונה על רמת השובע שלנו. מאכלים שממלאים יותר יכולים לעזור לכם לאכול פחות בארוחה הבאה. מסיבה זו, מאכלים מסוג אלה אמורים לעזור לכם לרדת במשקל בטווח הרחוק.

רוצים אנרגיה במשך כל היום בלי לעצור לנשנש? נסו להוסיף לתזונה כמה המאכלים הבריאים האלה!

אבוקדו

האבוקדו הירוק והקרמי אינו סתם טעים - הוא גם מלא בסיבים ובשומן בלתי רווי הבריא ללב. במילים אחרות, אבוקדו עשוי להיות האוכל המושלם. כולם יודעים שלאבוקדו יש מנה גדולה של שומנים בלתי רוויים, אבל יש להם גם כמות משמעותית של סיבים.

עדשים

האם אתם מבשלים עם עדשים? מזון העל הזה מלא בסיבים וזה הזמן להתחיל להשתמש בו בבישול שלכם. עדשים יגרמו לכם להרגיש מלאים מכיוון שהם ארוזים בחלבון וסיבים תזונתיים: בכל רבע כוס יש 3.9 גרם סיבים וכמעט 4.5 גרם חלבון.

shutterstock_747954196_0.jpg©shutterstock

יוגורט

מרגישים את הרעב הזה באמצע אחר הצהריים? למה לא לאכול יוגורט בריא להתמלא? מחקרים מצאו כי אכילת יוגורט יעילה יותר למניעת רעב מאשר חטיפים על בסיס שוקולד. זו עוד יותר סיבה ליהנות ממנו ללא אשמה! הוסיפו קצת פירות כדי שיהיה יותר טעים.

ביצים

ביצים, המלאות בחלבון, הן הדוגמא המושלמת לאוכל שישאיר אתכם מלאים לאורך זמן. מחקר אחד הציע כי אכילת ביצים לארוחת הבוקר יכולה לסייע לירידה במשקל. אז איך אתם אוהבים את הביצים שלכם בבוקר (או אחר הצהריים או בערב)?

shutterstock_518490667.jpg©shutterstock

מים

יש המון סיבות להמשיך ולמלא את כוס המים שלכם. מים הם קריטיים לשמירת איברים, מפרקים, רקמות ושמירה על תפקוד תקין של מערכת העיכול, אך מים גם יכולים לרסן את הרעב. למעשה, מחקר אחד הראה כי המשתתפים ששתו שתי כוסות מים לפני ארוחה אכלו 75 - 90 פחות קלוריות לעומת אנשים שלא שתו מים כלל.