מה הדבר היחיד שמשפיע באמת על המשקל שלכם?

רבים מאיתנו רוצים להרזות, אבל מעטים מאד מצליחים. אבל אנחנו מוקפים במקורות השראה ולכן נרצה גם להיפטר ממשקל עודף. הנה הכלל הבסיסי שיעזור לכם בהרזייה.

 

כלל האיזון האנרגטי

תזונה נכונה ומאמץ גופני מתון – זו דרך ידועה לכולם לגוף חטוף אם אין לכם בעיות בריאות שמפריעות לכם להרזות. אבל גם הפעולות האלה לא יעזרו אם לא נשמור על כללי האיזון האנרגטי.

הוכח שהגוף שלנו מצליח בקלות רבה יותר לשמור על המשקל הקיים מאשר להיפטר מהמשקל העודף. כלל האיזון האנרגטי עוזר לנו לא רק להרזות אלא גם למנוע השמנה.

 

a.png©adme

 

משמעות כלל המאזן האנרגטי – עלינו לצרוך כמות קלוריות זהה לכמות הקלוריות שאנחנו מבזבזים. במקרה זה אנחנו לא משמינים.

כאשר אנחנו צורכים יותר קלוריות מאשר מבזבזים, המשקל שלנו עולה בהדרגה.

אם אנחנו צורכים פחות קלוריות מאשר מבזבזים, אנחנו מרזים.

 

 

כמה קלוריות תשרפו במהלך ביצוע פעולות יום-יומיות פשוטות?

8 שעות שינה – 260-300 קק"ל

8 שעות עבודה במשרד – 480-550 קק"ל

הדרך לעבודה ובחזרה בתחבורה ציבורית – 28 קק"ל ל-30 דקות

1 שעה של אימונים בחדר כושר – 230-350 קק"ל

פעולות נוספות (לחץ, אנרגיה של עיכול וכד') – 570-880 קק"ל

שימו לב, שהוצאות קלוריות יכולות להיות שונות מאדם לאדם כי במקרים רבים הם תלויים במשקל של בן אדם ואינטנסיביות של פעילות גופנית.