9 שילובים מפתיעים של מאכלים שמומלצים על ידי רופאים

כמובן, אפשר לאכול את המוצרים הבאים גם בנפרד, אבל כאשר אוכלים אותם יחד, הם מסייעים לנו לנצל ביעילות יתרה את הערכים התזונתיים שלהם.
דיאטנים מייעצים – שילובי מאכלים שנראה כאילו נוצרו אחד בשביל השני.

תפוחים ושוקולד מריר

אי אפשר לקרוא לשילוב הזה קלאסי, אבל מומלץ לנסות אותו כי קטכין, האנזים הפעיל בתפוחים משתלב נהדר עם אנטי-אוקסידנטים בשוקולד מריר ויחד הם עושים פלאים: מחזקים את המערכת החיסונית, מעודדים את פעילות המוח, משפרים את פעילות הלב וכלי הדם ומורידים סיכוי לחלות בסרטן.

c1.jpg©adme

שיבולת שועל ומיץ תפוזים סחוט טרי

שיבולת שועל ומיץ תפוזים – שילוב נהדר של שני מקורות שעוסקים בשיפור פעילות מערכת העיכול ומסייעים לסלק מהגוף רעלים וטוקסינים.

c2.jpg©adme

עגבניות וכבד

חוסר ברזל בגוף יכול לגרום לתשישות, עייפות כרונית, האטת חילוף החומרים ובעיות לב וכלי דם. אבל ברזל שנמצא בכבד נספג היטב רק בשילוב עם ויטמין C, וכאן העגבניות באות לעזרה – יש בהן לא מעט חומצה אסקורבית, מקור של ויטמין C.

c4.jpg©adme

פטרוזיליה ולימון

פטרוזיליה משתלבת מעולה עם פירות הדר. הברזל שבתוכה מסייע לויטמין C להיספג טוב יותר בדם. שילוב זה יחזק את המערכת החיסונית שלכם וחילוף חומרים מהיר.

c5.jpg©adme

ירקות ויוגורט

בחרו יוגורט טבעי ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים וסוכר. יש בו כמות גבוהה של נתרן, הוא משפר את פעילות מערכת העיכול והמעיים. כדאי להוסיף לו ירקות, למשל גזר או סלרי וכך תקבלו מנה שגם עשירה בוויטמינים.

c6.jpg©adme

אבוקדו ותרד

שידוך אהוב של כל דיאטן – תרד מכיל ויטמין A ולוטאין, אבל כדי שהם ישפיעו על הגוף שלנו, אנחנו צריכים להוסיף להם שמנים צמחיים, כמו אבוקדו. אז התוצאה מובטחת – פעילות מערכת העיכול תשתפר פלאים.

c7.jpg©adme

תה ירוק ולימון

תה ירוק עם לימון מרווה צימאון ומספק לנו אנרגיה. תה ירוק מכיל קטכינים, האחראיים על תוחלת חיים ארוכה ומערכת חיסונית חזקה.

c8.jpg©adme

עגבניות ושמן  זית

מדובר בשילוב מאד טעים, כל איטלקי יגיד לכם את זה. יש לציין שתושבי ארץ המגף לעתים נדירות סובלים מבעיות לב וכלי דם ויש לכך הסבר פשוט. ליקופן בעגבניות מחזק את עבודת הלב וכדי הדם, מונע היווצרות טרשת עורקים וגידולים ממאירים. בשילוב עם שומנים הוא נספג בגוף הרבה יותר טוב מאשר בלעדיהם.

c9.jpg©adme

בשר ורוזמרין

בשר – מקור חלבון חשוב, אבל חשוב גם להכין אותו נכון. דיאטנים קובעים: רק לבשל או לאדות. אם לאפות או לטגן בשר זה יכול לגרום להיווצרות של חורים מסרטנים. אבל אפשר למנוע זאת אם להכין את הבשר נכון – כאשר מניחים אותו במרינדה, להוסיף פנימה רוזמרין. מדובר בתבלין מאד בריא ומלא בנוגדי חמצון.

c91.jpg©adme