לעצלנים בלבד: 7 שיטות פשוטות להגיע לבטן שטוחה ללא דיאטות ואימונים

אפילו הכי עצלנים יכולים להפוך לחטובים יותר בעזרת טיפים הבאים. ברור שאפשר להקפיד על תזונה ולהתאמן בחדר כושר, אבל יש גם דרכים קצרות יותר לשפר את המראה.

1. יישרו את הגב והכניסו את הבטן בכל רגע שרק נזכרתם בכך

לא יכולים או לא זוכרים? קנו משפר יציבה. במקרים רבים אנחנו לא מעריכים את השפעת היציבה שלנו, והיא יחסית גבוהה. עמוד שדרה ישר יכול לעזור לנו לגבוה, להבליט את החזה ולהפוך את הבטן לשטוחה יותר מבחינה ויזואלית. לשרירים שלנו יש זיכרון, כמו גם זיכרון מהיציבה. כך, כבר אחרי שניים שלושה שבועות הבטן שלכם תהפוך לשטוחה יותר, לפחות למראה.

2. שתו יותר מים

כן גם לנו נמאס לשמוע את ההמלצה הזו, אבל זו עובדה. ברגע שהגוף שלנו מרגיש שאין לו מספיק מים, הוא מתחיל לאגור אותם, בין היתר באזור הבטן. זה יכול גם לגרום לבצקתיות בידיים ורגליים.

via GIPHY

3. לכו לשירותים לעתים קרובות 

זה שלב הכרחי לבניית בטן שטוחה. הגוף שלנו מאד סובלני אם הרגלנו אותו לא להתייחס לצרכים שלנו ללכת לשירותים. אם שלפוחית השתן מתרחבת מדי, זה משפיע באופן מידי על הבטן. מומלץ מאד ללכת לשירותים 5-7 פעמים ביום.

via GIPHY

4. לעסו את האוכל בקפידה 

ככל שתלעסו יותר ביסודיות את הארוחות שלכם, ככה פחות מקום יתפס בבטן והקיבה המפוצצת לא תגרום לבטן שלכם לבלוט. חוץ מזה, ככל שתלעסו הרבה יותר, כך תאכלו פחות עד שהמוח יזכיר לכם שהוא כבר לא רעב. זה ימנע מכם לצרוך קלוריות מיותרות מה שבסופו של דבר גם משפיע על מראה הבטן שלכם.

5. נשמו דרך האף

עצה לכאורה מוזרה, אך יעילה. העניין הוא שכאשר אנחנו נושמים עם הפה אנחנו בולעים אוויר שגורם לבטן שלנו להתנפח. מאותה סיבה לא מומלץ ללעוס מסטיק. אם אתם רוצים לרענן את הנשימה אחרי האוכל, עדיף לקחת סוכריית מנטה.

6. בקרה הורמונלית

 אם רמת האסטרוגן שלך לא נמצאת בגבולות הנורמה, זה יכול לגרום להופעת שומן על הבטן. גשי לרופא, לעשות בדיקות דם עם רמת אסטרוגן ולנסות להוריד אותו לגבולות הנורמה.

7. שכבו

בשכיבה על הגב הניחו את הרגליים על משהו עם הגבהה (כרית או משענת לספה), מתחת למותן הכניסו מגבת מגולגלת. שימו לב לבטן – בתנוחה זו היא מורידה את הנפח והופכת לשקועה. 20 דקות של התעמלות עצלה זו ביום ובסופו של דבר שרירי הבטן יתחילו להתרגל למצב זה (זוכרים, השרירים שלנו זוכרים!).