מדוע אנחנו עולים במשקל בעבודה ואיך להתמודד עם זה

אנשים שעובדים במשרד ומבלים שעות מול המחשב, במוקדם או במאוחר נתקלים בבעיה של עלייה במשקל. אבל מה הסיבה שאנחנו מעלים את אותם הקילוגרמים המיותרים וכמובן - מה הפתרון?

אתה אוכל עם אחרים גם כשאתה לא רעב

לפעמים החברים בעבודה ישאלו אותנו אם אנחנו רוצים לאכול צהריים, ואנחנו נלך גם אם אנחנו לא כל כך רעבים. כמו כן, כולם מכירים את "אכילת השעמום" במשרד.

הפתרון שלנו: כשהאוכל מול העיניים שלנו, אנחנו אוכלים הרבה יותר. מומלץ להוציא חטיפים מטווח הראייה שלך, וזה גם שווה ללמוד לסרב כאשר מציעים לך משהו שלא אמור להיות בתפריט שלך. ואם אתה מודאג לגבי ימי הולדת, אתה יכול להסתדר עם חתיכת עוגה מדי פעם.

אתה פחות שם לב למה אתה אוכל

בבוקר תכננת את ארוחת הצהריים המזינה שלך, אבל מאוחר יותר באותו יום אתה כל כך עסוק שכל מה שאתה רוצה זה משהו מהיר וטעים. נשמע מוכר?

הפתרון שלנו: תרשום את כל מה שאתה אוכל במהלך השבוע. זה יעזור לך לעקוב אחר כל הפעמים שאכלת משהו שאינו בתפריט שלך.

המשרד חשוך וקר

חוקרים מצאו כי כשהתאורה לא טובה (או חשוכה מידיי), אנחנו רוצים לאכול יותר. אותו דבר קורה לגופנו בעונות הקרות, או כשהמזגן על 21 מעלות.

הפתרון שלנו: תבלה יותר זמן בשמש, קח הפסקה בחוץ במהלך ואחרי העבודה. במקרה שקר לך במשרד, אתה יכול להביא בגדים ארוכים כדי לשמור על חום הגוף. 

עומס בעבודה

עומס עבודה עוזר למשקל שלנו לעלות. ראשית, חוסר בזמן פנוי שיכול היה להיות מוקדש לספורט ופעילויות אחרות. שנית - נדודי שינה ואיכות שינה ירודה. כל זה יחד יגדיל את התיאבון שלך.

הפתרון שלנו: נסו להעלות את רמת הפעילות הגופנית - לא להשתמש במעלית, ללכת ברגל כמה שאפשר וכמובן, להקדיש מספיק זמן לשינה.

לחץ ודד-ליינים מאתגרים את מערכת העצבים שלנו

לפעמים כשיש לנו בעיות בעבודה, אנחנו נכנסים ללחץ וכתוצאה מזה אנחנו מתחילים לאכול יותר מדי.

הפתרון שלנו: לישון מספיק ולעסוק בספורט. הזכר לעצמך כי מזון לא יכול להיות פתרון לכל הבעיות.