יש תקווה: 10 טיפים לירידה במשקל לעצלנים בלבד

רבים מאיתנו רוצים להיות רזים וחטובים, אבל רוב הדיאטות שניסינו היו סיוט וההשפעה שלהם נעלמת מאד מהר אחרי שאנחנו חוזרים לתפריט קבוע שלנו. חוץ מזה, בתוך קצב החיים והעבודה, הלימודים וריבוי המטלות, קשה לנו לחשוב על ספורט.

אבל אל תתייאשו – עשינו מחקר מעמיק וגילינו טיפים שיכולים לעזור לכם להוריד כמה ק"ג ללא מאמץ, ללא דיאטות וללא אימונים. קראו והפנימו.

 

1. אל תשכחו לשתות

אתם יודעים שמים זה החיים ואנחנו שותים אותם מדי פעם. אבל אף פעם לא חשבתם בטח, כמה זה יכול לעזור לחילוף החומרים שלכם אם תשתו את המים בזמן הנכון. הכי טוב מבחינתכם לשתות 1-2 כוסות של מים 30 דקות לפני כל ארוחה. במצב כזה, התהליכים המטבוליים שלכם יאותחלו בכל פעם, הקיבה תהיה מלאה חלקית וזה יגרום לכם לאכול פחות. משטר מים כזה גם יקטין את החשק שלכם למתוק וימנע מכם ריצות למקרר.

d1.jpg©brightside

 

2. שימו לב למה שאתם אוכלים

הפכו את הארוחות שלכם לטקס. זה באמת לא אמור לגזול הרבה מזמנכם. שבו ליד השולחן, אל תמהרו, אל תנסו לעשות עוד דברים בזמן זה, אל תחשבו על בעיות קיומיות, אל תראו טלוויזיה ואל תדברו בטלפון. זה רק אתם והאוכל. תהיו מודעים למה שאתם אוכלים וכיצד אתם אוכלים. זה יעזור לכם להתענג על טעם האוכל ולאכול פחות. אכלו לאט כמה שאפשר.

d2.jpg©brightside

 

3. השתמשו בצלחת קטנה ומקלות אכילה

כדי לא לחשוב יותר מדי על גודל המנה שלכם, קחו צלחת קטנה יותר ותאכלו רק את האוכל שנכנס לתוכה. כאשר אתם אוכלים עם מקלות אכילה, אתם אוכלים לאט יותר וזה יעזור לכם להרגיש מלאים יותר תוך אכילה של כמות מזן קטנה יותר. אם אתם לא מסתדרים עם צ'ופסטיקס, פשוט השתמשו בכפית קטנה יותר או ביד לא דומיננטית.

d3.jpg©brightside

 

4. תשנו יותר

אנחנו לא צוחקים. עכשיו יש לכם תירוץ נהדר להישאר במיטה ליותר זמן מאחר ומדובר בחלק מהנהלים התזונתיים שלכם. אם אתם ישנים, אתם לא אוכלים. חוץ מזה, לשנת לילה טובה יש השפעה אדירה על חילוף חומרים ורמות הורמונליות נכונות, אשר יעזרו לכם להישאר חטובים. אתם לא באמת עושים משהו כאשר אתם ישנים, והגוף שלכם שורף בין 50 ל-100 קלוריות בשעה.

d4.jpg©brightside

 

5. תשנו בחדר קר

כל מה שצריך זה להוריד את הטמפרטורה בחדר או לפתוח חלון. מחקרים מראים שאנשים שישנים בטמפרטורה של 19 מעלות, עוזרת לגוף שלכם לבזבז יותר קלוריות.

d5.jpg©brightside

 

6. הוסיפו שורפי שומנים

אל תוותרו על האוכל הרגיל שלכם. פשוט גוונו את התפריט שלכם עם סלמון, ביצים, אגוזים, שמן זית, פלפלים חריפים ותה ירוק. הם יעזרו לכם להקפיץ את חילף החומרים ולשרוף שומן בדרך יותר אפקטיבית. למשל, הריחות של פירות הדר או נענע יכולים להרגיע את התיאבון שלכם, אז אל תוותרו עליהם.

d6.jpg©brightside

 

7. תרשו לעצמכם

אם בא לכם עוגייה או שוקולד, לכו על זה! אבל תאכלו עוגייה אחת במקום שלוש או קובייה או שתיים במקום חפיסת שוקולד שלמה. אכלו אותם בשעות הבוקר כדי שיישאר לכם מספיק זמן לשרוף את כל הקלוריות האלה במהלך היום. איסורים חמורים לא טובים, כי הם גורמים לנו סטרס וכתוצאה מכך עולה המפלס ההורמונלי שמעט את הירידה במשקל. חוץ מזה, אם תשברו איסור כזה, תאשימו את עצמכם. גם כאן המדע הוא לצדכם!

d7.jpg©brightside

 

8. צחצחו שיניים

אתם כבר עושים את זה פעמיים ביום, לכן זה לא הולך להיות קשה. עשו הרגל כזה – צחצחו שיניים מיד אחרי כל ארוחה. זה ימנע מכם לקחת עוד מנת אוכל. קודם כל, כי האוכל לא ממש טעים כאשר יש לכם בפה טעם של מנטה. שנית, בטח תתעצלו לצחצח אחרי כל נשנוש, לא?

d8.jpg©brightside

 

9. צחקו הרבה

אחד המחקרים האחרונים בתחום טוען שכאשר אנחנו צוחקים, אנחנו שורפים ב-20% יותר קלוריות. חוץ מזה צחוק מפעיל את שרירי הבטן. אז מה הקומדיה האהובה עליכם? שימו "PLAY" ותתחילו ב"אימון".

d9.jpg©brightside

 

10. השתמשו ברטיות חמות

עוד שיטה שתעזור לכם להוריד במשקל בזמן הצפייה בטלוויזיה או קריאה בספר. חימום גורם לכם להזיע ולהיפטר מנוזלים מיותרים בגוף. השתמשו ברטיות חמות אם אתם רוצים להשפיע על גודל החלקים המסוימים בגוף שלכם. כדי להגביר את ההשפעה ולשמור על הרטייה חמה לאורך זמן, אפשר להשתמש במייבש שיער.

אם גם אתם מכירים כל מיני קיצורי דרך לירידה במשקל שעזרו לכם – שתפו אותם איתנו.

d90.jpg©brightside

 

 

צפו: 12 טריקים פסיכולוגיים פשוטים שיעזרו לכם בחיי היום יום

צפו: סרטון המוטיבציה שישנה לכם את החיים

בחרו תמונה וגלו באיזו נקודה אתם נמצאים בחיים:

צפו: האשליה האופטית שתשגע לכם את המוח