5 הרגלים יום-יומיים שגורמים לך לעלות במשקל

לא נגעתם בג'אנק פוד וממתקים כבר תקופה ארוכה, אתם מתאמנים באופן קבוע ומנסים בכל הכוח לרדת במשקל, אבל הקילוגרמים העקשניים האלה פשוט נשארים שם. בגדול, רוב האנשים פשוט לא מבינים ששגרת הבוקר שלהם מונעת מהם להשיג את גוף חלומותיהם.

אספנו עבורכם 5 הרגלי בוקר שצריך מיד להיפטר מהם.

 

1. אתם ישנים יותר מדי

עם מעט מדי שינה, הגוף נוטה לייצר את ההורמון קורטיזול שמגביר את התיאבון. עם זאת, עודף שינה זה לא משהו בריא גם. מחקרים אחרונים קובעים ששינה של מעל 10 שעות ביממה יכולה לגרום לכם להעלות מהר יותר במשקל. לא מפתיע שהרופאים ממליצים לישון בין 7 ל-9 שעות כל יום.

c1.jpg©brightside
 

2. אתם מתארגנים בחושך

פתחו את התריסים מיד אחרי ההשקמה. מחקרים טוענים שגלי האור הכחול משמש בוקר מגבירים את חילוף החומרים ועוזרים לגוף שלכם להתעורר. אפילו 20 עד 30 דקות של אור היום מספיקים כדי להשפיע על אינקס מסת גוף.

c2.jpg©brightside

 

3. אתם לא מסדרים את המיטה

נשמע מוזר, אבל אמת. מחקרים קובעים שאנשים שסיפרו שהם מציעים את המיטה שלהם, גם דיווחו על שינה טובה יותר. בסך הכל שינה בריאה היא הדרך האופטימלית למשקל בריא.

c3.jpg©brightside

 

4. אתם לא נשקלים באופן קבוע

מחקרים מראים ששקילה יומית זו טכניקה מצליחה מאד אשר מעודדת ירידה במשקל. הזמן הטוב ביותר לעמוד על המשקל היא בשעות הבוקר לפני שאולים או שותים משהו. מאחר וגופכם איבד נוזלים בלילה, זו תהיה המדידה המדויקת ביותר.

c4.jpg©brightside

 

5. אתם אוכלים מעט מדי לארוחת בוקר

חוקרים טוענים שיש לפנק את עצמנו בארוחת בוקר שווה. בגדול, ארוחת בוקר מאוזנת אשר כוללת 600 קלוריות של חלבון רזה, פחמימות וקצת קינוח יכולה לסייע לכם להיצמד לתפריט בריא יותר בהמשך היום.

c5.jpg©brightside

 

 

בחרו תמונה וגלו באיזו נקודה אתם נמצאים בחיים: