7 הרגלי בוקר שהורסים לנו את כל יום העבודה

יום ראשון, השעה 6:30 בבוקר, קר וחשוך בחוץ, מטפטף גשם והרוח פשוט מטורפת. הכי כיף להישאר במיטה, מתחת לפוך ולא לצאת מהפיג'מה, אבל החיים המבוגרים לא מחכים ואתה מנסה בכוח לפקוח את העיניים. כאשר אנחנו מנסים להקל על הבוקר שלנו, אבל בפועל עושים לעצמנו נזק. והנה ההסבר למה.

 

להעביר שעון מעורר קדימה

אנחנו תופסים את 5-10 דקות האלה כמו גלגל הצלה. אנחנו לא רק מסתכנים באיחור לעבודה, אלא גורמים לגוף שלנו סטרס מאד משמעותי. מילא לא תספיק להירדם בחזרה ורק תגרום לעצמך להתעורר מנמנום פעם אחרי פעם. זה יגרום לך לעייפות, עצבנות וחוסר תועלת בעבודה במהלך היום.

r1.jpg©adme

 

לבדוק רשתות חברתיות

ברור שברגע שכבר פתחת עיניים, תרוץ לראות מה קורה בפייסבוק. רוב הסיכויים שלא השתנה שם הרבה מהפעם האחרונה. עדיף לדחות את ההרגל הזה להפסקת קפה או אפילו ארוחת צהרים.

r2.jpg©adme

 

לבחור בגדים

לא כל אחד בעל משמעת עצמית חזקה מספיק כדי להכין בגדים למחר מהערב. אבל כל אחד יכול רגע לפני שהוא נרדם, לנסות לדמיין מה ילבש מחר, במקום לספור כבשים או להיזכר מה אמרה מישהי מהנהלת החשבונות על התספורת החדשה שלך.

הבקרים שלנו כאוטיים מספיק, כדי גם לבזבז אותם על הבהייה בארון הבגדים.

r3.jpg©adme

 

לצפות בסדרה אהובה

גם אם בערב שוחרר פרק חדש של העונה החדשה שחיכיתם לו כבר שבוע שלם. גם אם מדובר בפרק קצרצר של 20 דקות. לא, זאת מלכודת!

לא תשימו לב איך תאחרו לעבודה, תאבדו שליטה על הזמן שלכם וכל היום יהפוך לבלאגן.

r4.jpg©adme

 

לאכול פחמימות לארוחת בוקר

אנחנו מתכוונים לפחמימות פשוטות שרק עושות רושם שהן חברות שלנו – תגידו לא ללחמניות עם ריבה, סופגניות או לחם שום. אין בהם שום תועלת, אבל כשתגיעו למשרד, שוב תהיו רעבים.

עדיף לבשל שיבולת שועל, לאכול ביצה או טוסט מלחם מלא ולשתות משהו חם – לא משנה אם מדובר בתה, קפה או מים עם לימון – זה יגרום לכם תחושת טיפוח עצמי.

r5.jpg©adme

 

להתחיל לדבר על מזג אוויר לא טוב

כמו כן, נסו לא לדבר על פקקים, פוליטיקה, עומס בתחבורה ציבורית ואינפלציה. בקיצור, תפסיקו לנהל שיחות בכל הנושאים שיכולים להרוס את מצב הרוח שלכם. נסו לא להטעין את עצמכם בדברים שליליים מהבוקר, נסו לפתח חשיבה חיובית – זהו בסיס נפלא ליום מוצלח.

r6.jpg©adme

 

להגיע לעבודה לפני הזמן

יש אנשים שאוהבים להגיע למשרד שעה לפני תחילת יום העבודה כדי לסיים דברים בשקט ולהתכונן ליום חדש. אבל, אם אתם מתלבטים בין חוסר שינה לסיום משימה חשובה, עדיף לתת לגוף שלך להתאקלם ולנוח ורק אז להתחיל את העבודה. מה שיגרום לכם להיות יעילים יותר זה מספיק שעות שינה ולא הגעה מוקדמת.

r7.jpg©adme

 

 

בחרו תמונה וגלו באיזו נקודה אתם נמצאים בחיים: