באיזו תנוחה כדאי לכם לישון בהתאם לבעיה הבריאותית ממנה אתם סובלים

השינה משחקת תפקיד מרכזי בבריאות הכללית שלנו וכן בעיות בריאותיות רבות נגרמות כתוצאה ממחסור בשינה ראויה ובמנוחה. אדם בוגר ישן כ- 7-9 שעות במהלך כל לילה, אשר מהווים בממוצע 25 שנים מהחיים של כולנו ונתון זה בלבד, מוכיח עד כמה היא חשובה וחיונית עבורנו.

על פני מחקרים חדשים שנערכו, לא רק כמות השינה מהווה את המפתח לבריאות הכללית שלנו, אלא גם האיכות שלה. כך שאם אנחנו ישנים בתנוחה שאינה נוחה או בריאה לנו, יש לזה השפעה ישירה על הבריאות שלכם.
התנוחה בה אנחנו ישנים משפיעה על הבריאות שלנו במגוון דרכים. יש לה השפעה על לחץ הדם שלנו והיא יכולה להקל על בעיות כגון בעיות בסינוסים או בעיות גב.

אספנו עבורכם מספר תנוחות שינה, שיכולות להקל על בעיות וכאבים שונים אם תשנו בתנוחה המתאימה:

כאבי צוואר

i3.jpg

אם אתם סובלים מכאבים בצוואר, כל מה שעליכם לעשות על מנת להקל על הכאב הזה וגם לישון טוב יותר בלילה, היא לגלגל מגבת ולהניח אותה מתחת לצוואר כאשר אתם ישנים. כך תפחיתו את העומס שנוצר על המקום בזמן השינה, תוכלו להקל על הכאב ולישון הרבה יותר טוב.

כאבי גב

i4.jpg

אם אתם סובלים מכאבים ובעיות בגב, הנחה של מגבת מגולגלת מתחת לעיקול הגב, בשילוב עם כרית מתחת לברכיים תקל על הכאב בצורה משמעותית ותעזור לכם לישון הרבה יותר טוב. כך תגרמו לגב שלכם להיות הרבה יותר ישר, דבר שיפחית את הכאבים ואת חוסר הנוחות.

כאבי כתפיים

i5.jpg

אם אתם סובלים מכאבים בכתפיים, כדאי שתמנעו משינה על הצד וברגליים מקופלות. שינה בתנוחה זו יוצרת לחץ על האזור, דבר שיכול להחמיר את הכאב ולהפריע לכם לישון. על מנת להקל עליכם במהלך השינה, מקמו כרית אחת מתחת לחזה וכרית נוספת בין הברכיים, זה יקל על השינה בצורה משמעותית.

כאבי מחזור

i6.jpg

אם אתן סובלות מכאבי מחזור, או מתסמונת קדם וויסתית, מומלץ לישון בימים אלו על הגב ולמקם כרית מתחת לברכיים. מיקום הכרית באזור זה תוריד משמעותית את העומס מהגב שלכן, תמנע את הכאבים שתחושו בעמוד השדרה ותאפשר לכן לישון הרבה יותר טוב.

כאבי ראש

i7.jpg

התנוחה בה אנחנו ישנים, יכולה להשפיע בצורה משמעותית על ההקלה או ההחמרה של כאבי הראש שנחוש בזמן השינה. רבים מכאבי הראש נוצרים כתוצאה שהצוואר שלנו עקום במהלך השינה ולכן על מנת למנוע אותם, יש למקם כריות מסביב לאזור הצוואר שימנעו את התזוזה שלו במהלך הלילה. כאשר נמנע מעיקום של הצוואר, נוכל להימנע מכאבי הראש ולישון הרבה יותר טוב.

לחץ דם גבוה

i8.jpg

על פי מחקרים שנערכו אנשים שסובלים מלחץ דם גבוהה, יכולים להוריד את לחץ הדם במהלך הלילה על ידי שינה על הבטן עם הפנים כלפי מטה. שינה בתנוחה זו תאפשר לכם לחוש טוב יותר .

בעיות בסינוסים

i9.jpg

במידה ואתם סובלים מבעיות בסינוסים, מומלץ להגביה את המזרן דבר שיגרום להגבהה של הראש שלכם וימנע מעבר של ליחה לתוך המערכת. שינה עם הראש מוגבה, תגרום לכם לנשום בקלות רבה יותר ולישון הרבה יותר טוב.

בעיות עיכול

i10.jpg

למי שסובל מבעיות במערכת העיכול או כאבי בטן, מומלץ לישון על צד שמאל, דבר שישפר את תהליך העיכול במהלך הלילה ויאפשר שינה הרבה יותר איכותית וטובה.

צרבת

i11.jpg

מומחים טוענים שמי שסובל מצרבת צריך גם הוא לישון על צד שמאל, דבר שיקל על הופעת הבעיה ויוביל לשינה טובה יותר.
כמו שאתם רואים, תנוחות השינה שתבחרו בהן יכולות לעזור לכם לטפל בלא מעט בעיות בריאותיות, להרגיש יותר טוב וכתוצאה מכך גם לישון הרבה יותר טוב. אז אתם מוזמנים להתאים את תנוחת השינה שלכם לבעיה ממנה אתם סובלים ולעדכן אותנו אם זה עובד עבורכם.